30.03.2020 ЯДС (інтегровано з ТЕО)
Як почуваються рослини навесні. С.56-59, читати, переказувати. Переглянути відеоурок. Попрацювати з зошитом с.29-30.
Домашній міні-проєкт
Виконуємо міні проєкт "Рослини навесні" або "Букет перших квітів" у формі таблиці, плакату, лепбука, міні книжечки, поробки (у будь-якій техніці), супроводжуючи віршами про весну, малюнками з ознаками весни та інше. Повна фантазія й творчість. Надсилаємо фото готових виробів. Найкращі роботи викладаються на сайті школи. УСПІХІВ!!!
Лепбук "Рослини нивесні" від Якобі Вікторії
Композиція "Первоцвіти" від Панасенка Ярослава
31.04.2020 (інтегровано з інформатикою)
Які комахи з'являються першими навесні. С.59-61, читати, переказувати. Переглянути відеоурок. Попрацювати з зошитом С.31-32.
міні проєкт Маслова Назара "Травневий хрущ: користь чи шкода"
Висновок: шкода
01.04.2020 (інтегровано з фізкультурою)
Як змінюється життя у водоймах навесні. С.62-64, читати, переказувати. Переглянути відеоурок. Попрацювати з зошитом с. 33-34. Розучити музичну ранкову руханку.
Орігамі "Жабка" від Петрової Анни
02.04.2020 (інтегровано з мистецтвом)
Як приймати рішення. С.65-67, читати, переказувати. Скласти пам'ятку "Корисні звички", ілюструвати її малюнками. Попрацювати з зошитом с.35-37.
06.04.2020 (інтегровано з ТЕО)
Як птахи зустрічають весну. С.75-77, читати, переказувати. Передивитись відеоурок. Попрацювати з зошитом с.41-42. Виконати (за бажанням) аплікацію "Птахи навесні".
![]() |
аплікація від Маслова Назара "Весняні турботи" |
07.04.2020 (інтегровано з інформатикою)
Чому птахи в'ють гнізда. С.78-83, читати, переказувати. Переглянути відеоурок. За діаграмою на с.81 визначити, які птахи є "рекордсменами" з відкладання яєць. Попрацювати з зошитом с.45-46.
Аплікація від Балабась Маргарити "Зручне гніздечко"
08.04.2020 (інтегровано з фізкультурою)
Які бувають джерела звуку. Штучні й природні шуми. С.77, читати, вивчити визначення. Попрацювати з зошитом с.43-44. Опрацювати (за бажанням) комплекс рухів під музику на блозі вчителя фіз-ри Дехтяра М.А.
09.04.2020 (інтегровано з мистецтвом)
Хто потребує особистого простору. С. 84-88, читати, переказувати. Попрацювати з зошитом с.47-49.
13.04.2020 (інтегровано з ТЕО)
ТИЖДЕНЬ ВЕЛИКОДНІЙ
Які зміни в житті звірів навесні. С.88-91, читати, переказувати. Переглянути відеоурок. Попрацювати з зошитом с.50-51. Зробити витинанку "Великоднє яйце" (за бажанням).
Витинанка "Писанка" від Верескун Вікторії
14.04.2020 (інтегровано з інформатикою)
Чи є у весни святковий календар. С. 68-69, читати, переказувати. Дослідити за інтернет ресурсами весняний календар. скласти свій весняний календар. Прослухати казку "Грицеві писанки" на блозі вихователя ГПД Якушевої Т.Г. або за цим посиланням https://www.youtube.com/watch?v=viU_iXYd7kg.
15.04.2020 (інтегровано з фізкультурою)
Чи є у весни святковий календар. С.70, читати, переказувати. Попрацювати з зошитом с.38-40. Вивчити пісеньку "Мишки на Великдень..." та "Ой візьму я писачок" супроводжуючи їх рухами.
16.04.2020 (інтегровано з мистецтвом)
Готуємося до Великодня. Практична робота з розпису яєць та випікання пасок.
Петрова Анна
Якунін Вдадислав
Матвієнко Данило
Неволько Софія
Балабась Маргарита
Верескун Вікторія
Гурріс Тимур
Трушин Олександр
Цурган Таміла
Морозова Юлія
21.04.2020 (інтегровано з інформатикою)
Хто потребує особистого простору. Переглядаємо відео, читаємо в підручнику с. 84-87, закріплюємо за завданнями в зошиті с.47-49.
23.04.2020 (інтегровано з мистецтвом)
Чому потрібно дбати про довкілля. 22 квітня відзначався Міжнародний День Землі. Читаємо в підручнику с.92-95. Передивляємо відеоурок. З підручних засобів виготовляємо вид транспорту й надсилаємо фото в групу.
Якунін Владислав
Субботін Денис
Божков Володимир
21.04.2020 (інтегровано з інформатикою)
Хто потребує особистого простору. Переглядаємо відео, читаємо в підручнику с. 84-87, закріплюємо за завданнями в зошиті с.47-49.
Програмуємо свої дії по відношенню до іншої людини, не порушуючи її особистий простір.
22.04.2020 (інтегровано з фізкультурою)
Які зміни в житті звірів навесні. Переглядаємо відео урок. Читаємо в підручнику с. 88-91, переказуємо батькам, закріплюємо в зошиті с.50-51.
Розучуємо руханки за повадками звірів
23.04.2020 (інтегровано з мистецтвом)
Чому потрібно дбати про довкілля. 22 квітня відзначався Міжнародний День Землі. Читаємо в підручнику с.92-95. Передивляємо відеоурок. З підручних засобів виготовляємо вид транспорту й надсилаємо фото в групу.
Субботін Денис
Панасенко Ярослав
Гурріс Тимур
27.04.2020 (інтегровано з інформатикою)
Повторюємо правила користування Інтернетом.
28.04.2020 (інтегровано з фіз-рою)
Які бувають форми земної поверхні. Переглядаємо відео урок "Форми земної поверхні". Читаємо в підручнику с.108-109, працюємо в зошиті с.60-63 (для заповнення контурної карти на с. 63 на форзаці підручника є карта України).
29.04.2020 (інтегровано з ТЕО)
NB
Ці завдання до кінця тижня, але не відкладаємо "у довгу шухляду", буду питати серйозно, тому даю більше часу на вивчення всіх понять і виконання практичної роботи.
Чи є в підземелля таємниці. Переглядаємо відео урок. Вивчаємо в підручнику с.110-112. Знати правила-словник (в рамочках), приклади гірських порід. Практична робота: до кінця тижня скласти мініколекцію гірських порід нашого краю, підписати, сфоторгафувати, надіслати.
30.04.2020 (інтегровано з мистецтвом)
Продовжуємо вивчати гірські породи. Переглядаємо відео, згадуємо вивчене. Вчимо правила в підручнику с.110-112. Заповнюємо в зошиті с.64-65. Збираємо колекцію порід.
Переглянути відеоурок з мистецтва "Розповідь про живопис" можна у вайбері.
04.05.2020 (інтегровано з інформатикою)
ЗАХИСТ ПРАКТИЧНИХ РОБІТ "Колекція корисних копалин".
Як утворюється грунт. Читаємо (тільки) в підручнику с.114-118. Знати поняття ГРУНТ, ПЕРЕГНІЙ. Знайомимося по відео уроку з грунтом.
05.05.2020 (інтегровано з ТЕО)
Як утворюється грунт. Переглядаємо відео, вивчаємо правило про грунт, пояснюємо виділені слова на с 114-117. Виконуємо мишку (за бажанням) на с. 117.
Кара Анжеліка
Лагуткіна Аделіна
Морозова Юлія
Якунін Владислав
06.05.2020 (інтегровано з фіз-рою)
З якої ягоди намисто. с.118-121, читати, переказувати, знати правила в рамочках. Переглядаємо відеоурок.
07.05.2020 (інтегровано з мистецтвом)
Які турботи тварин улітку. Читаємо с.122-124. Слухаємо спів солов'я. Розучуємо веселу дитячу пісеньку "Жук".
12.05.2020 (інтегровано з ТЕО)
Готуємо проект "Хто мешкаєв пеньку?" у формі лепбуку.
Переглядаємо відео урок "Хто мешкає в пеньку?". Заповнюємо в зошиті с. 72-75.
13.05.2020 (інтегровано з фіз-рою)
На с. 126 виберіть будь-яку технологію (або свій варіант) для виготовлення сукупності представників живої природи. Можна використати приклади альбому з технологій. Разом з виготовленими тваринами пофантазувати на тему "Ранкова гімнастика та режим дня для тварин".
Божков Володимир
27.04.2020 (інтегровано з інформатикою)
Повторюємо правила користування Інтернетом.
ТИЖДЕНЬ УКРАЇНСЬКОЇ КАЗКИ
Яка шана книжкам. Читаємо с 103-107 в підручнику. Складаємо тижневник "Моя прочитана українська казка СЬОГОДНІ".
На допомогу батькам
28.04.2020 (інтегровано з фіз-рою)
Які бувають форми земної поверхні. Переглядаємо відео урок "Форми земної поверхні". Читаємо в підручнику с.108-109, працюємо в зошиті с.60-63 (для заповнення контурної карти на с. 63 на форзаці підручника є карта України).
29.04.2020 (інтегровано з ТЕО)
NB
Ці завдання до кінця тижня, але не відкладаємо "у довгу шухляду", буду питати серйозно, тому даю більше часу на вивчення всіх понять і виконання практичної роботи.
Чи є в підземелля таємниці. Переглядаємо відео урок. Вивчаємо в підручнику с.110-112. Знати правила-словник (в рамочках), приклади гірських порід. Практична робота: до кінця тижня скласти мініколекцію гірських порід нашого краю, підписати, сфоторгафувати, надіслати.
МІНІ КОЛЕКЦІЯ ГІРСЬКИХ ПОРІД
Петрова Анна
Якунін Владислав
Субботін Денис
Субботін Денис
30.04.2020 (інтегровано з мистецтвом)
Продовжуємо вивчати гірські породи. Переглядаємо відео, згадуємо вивчене. Вчимо правила в підручнику с.110-112. Заповнюємо в зошиті с.64-65. Збираємо колекцію порід.
Переглянути відеоурок з мистецтва "Розповідь про живопис" можна у вайбері.
04.05.2020 (інтегровано з інформатикою)
ЗАХИСТ ПРАКТИЧНИХ РОБІТ "Колекція корисних копалин".
05.05.2020 (інтегровано з ТЕО)
Кара Анжеліка
Лагуткіна Аделіна
Морозова Юлія
Якунін Владислав
06.05.2020 (інтегровано з фіз-рою)
З якої ягоди намисто. с.118-121, читати, переказувати, знати правила в рамочках. Переглядаємо відеоурок.
07.05.2020 (інтегровано з мистецтвом)
Які турботи тварин улітку. Читаємо с.122-124. Слухаємо спів солов'я. Розучуємо веселу дитячу пісеньку "Жук".
12.05.2020 (інтегровано з ТЕО)
Готуємо проект "Хто мешкаєв пеньку?" у формі лепбуку.
Переглядаємо відео урок "Хто мешкає в пеньку?". Заповнюємо в зошиті с. 72-75.
13.05.2020 (інтегровано з фіз-рою)
На с. 126 виберіть будь-яку технологію (або свій варіант) для виготовлення сукупності представників живої природи. Можна використати приклади альбому з технологій. Разом з виготовленими тваринами пофантазувати на тему "Ранкова гімнастика та режим дня для тварин".
Дитячі проєкти на тему: ХТО МЕШКАЄ В СТАРОМУ ПЕНЬКУ
Кара Анжеліка
Верескун Вікторія
Цурган Таміла
Божков Володимир
Гурріс Тимур
Саакян Аніта
Неволько Софія
Огли Аврам
14.05.2020 (інтегровано з мистецтвом)
Чому природа потребує охорони? Читаємо с. 131-132 в підручнику (до Червоної книги). Переглядаємо відео сюжет. Складаємо розповідь усно за малюнками "Ми - природолюби".
18.05.2020 (інтегровано з інформатикою)
Де мандрує електронний лист. С.126-130, читаємо, відповідаємо на питання.
З НОВИМ 2021 РОКОМ!
З РІЗДВОМ ХРИСТОВИМ!
(11 січня - 24 січня 2021 року)
11.01.2021
Тема: Різноманітність рослин і тварин. Які бувають рослини.
С.127-129, читати, відпов. на питання, перказувати. Переглянути відеролік.
Відповідні сторінки в зошиті ЯДС.
Відповідні сторінки в зошиті ЯДС.
12.01.2021
Тема: Як розмножуються квіткові рослини (технологія перевернутого навчання).
С.129-132, читати. Як ви можете теоретично пояснити дослід із грушами? Переглянути відеоролік. Заповнити завдання в зошиті.
14.01.21
Тема: Які умови потрібні для розвитку рослин.
С.132-134, читати, переглянути відеоролік, за можливістю виконати досліди, заповнити зошит.
15.01.21
Тема: Як виростити нову рослину без насіння.
С.134-136, читати, вивчити правила. Переглянути відеоролік.
18.01.21
Тема: Пристосування квіткових рослин до різних умов життя.
С.137-138, читати, знати термінологію, приклади, с.66, №1,2,3 (зошит). Переглянути відеоролік.
19.01.21
Тема: Екскурсія. Спостереження за природою взимку.
Сласти усну розповідь про спостереження на екскурсії.
20.01.21
Тема: Яке значення грибів для природи.
С.141- 144, читати, розповідати прочитане, знати термінологію. Переглянути ваідео. С.71-71, зошит.
21.01.21
Тема: Різноманітний світ тварин.
С.144-146, читати, знати 10 груп тваринного світу. Переглянути відеорлік.
22.01.21
Тема:Різноманітний світ тварин (закріпленн).
С.72-73 (зошит) заповнити.
Комментариев нет:
Отправить комментарий