Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ




30.03.2020   ЯДС (інтегровано з ТЕО)
Як почуваються рослини навесні. С.56-59, читати, переказувати. Переглянути відеоурок. Попрацювати з зошитом с.29-30.

Домашній міні-проєкт

Виконуємо міні проєкт "Рослини навесні" або "Букет перших квітів"  у формі таблиці, плакату, лепбука, міні книжечки, поробки (у будь-якій техніці), супроводжуючи віршами про весну, малюнками з ознаками весни та інше. Повна фантазія й творчість. Надсилаємо фото готових виробів. Найкращі роботи викладаються на сайті школи. УСПІХІВ!!!




Лепбук "Рослини нивесні" від Якобі Вікторії

Композиція "Первоцвіти" від Панасенка Ярослава
31.04.2020 (інтегровано з інформатикою)
Які комахи з'являються першими навесні. С.59-61, читати, переказувати. Переглянути відеоурок. Попрацювати з зошитом С.31-32.
 

міні проєкт Маслова Назара "Травневий хрущ: користь чи шкода"

Висновок: шкода 

 

 

 

01.04.2020 (інтегровано з фізкультурою)

Як змінюється життя у водоймах навесні. С.62-64, читати, переказувати. Переглянути відеоурок. Попрацювати з зошитом с. 33-34. Розучити музичну ранкову руханку.

Орігамі "Жабка" від Петрової Анни


02.04.2020 (інтегровано з мистецтвом)
Як приймати рішення. С.65-67, читати, переказувати. Скласти пам'ятку "Корисні звички", ілюструвати її малюнками. Попрацювати  з зошитом с.35-37.

06.04.2020 (інтегровано з ТЕО)
Як птахи зустрічають весну. С.75-77, читати, переказувати. Передивитись відеоурок. Попрацювати з зошитом с.41-42. Виконати (за бажанням) аплікацію "Птахи навесні".


аплікація від Маслова Назара "Весняні турботи"

07.04.2020 (інтегровано з інформатикою)
Чому птахи в'ють гнізда. С.78-83, читати, переказувати. Переглянути відеоурок. За діаграмою на с.81 визначити, які птахи є "рекордсменами" з відкладання яєць. Попрацювати з зошитом с.45-46.





 Аплікація від Балабась Маргарити "Зручне гніздечко"

08.04.2020 (інтегровано з фізкультурою)
Які бувають джерела звуку. Штучні й природні шуми. С.77, читати, вивчити визначення. Попрацювати з зошитом с.43-44. Опрацювати (за бажанням) комплекс рухів під музику на блозі вчителя фіз-ри Дехтяра М.А.


09.04.2020 (інтегровано з мистецтвом)
Хто потребує особистого простору. С. 84-88, читати, переказувати. Попрацювати з зошитом с.47-49.

13.04.2020 (інтегровано з ТЕО)
 ТИЖДЕНЬ ВЕЛИКОДНІЙ
Які зміни в житті звірів навесні. С.88-91, читати, переказувати. Переглянути відеоурок. Попрацювати з зошитом с.50-51. Зробити витинанку "Великоднє яйце" (за бажанням).




 Витинанка "Писанка" від Верескун Вікторії

14.04.2020 (інтегровано з інформатикою)
Чи є у весни святковий календар. С. 68-69, читати, переказувати. Дослідити за інтернет ресурсами весняний календар. скласти свій весняний календар. Прослухати казку "Грицеві писанки" на блозі вихователя ГПД Якушевої Т.Г. або за цим посиланням https://www.youtube.com/watch?v=viU_iXYd7kg.

15.04.2020 (інтегровано з фізкультурою)
 Чи є у весни святковий календар.  С.70, читати, переказувати. Попрацювати з зошитом с.38-40. Вивчити пісеньку "Мишки на Великдень..." та "Ой візьму я писачок" супроводжуючи їх рухами.



16.04.2020 (інтегровано з мистецтвом)
Готуємося до Великодня.  Практична робота з розпису яєць та випікання пасок.
  Лагуткіна Аделіна 
 

  Петрова Анна

                               Якунін Вдадислав

  Матвієнко Данило

Неволько Софія

  
                         
Балабась Маргарита


Верескун Вікторія



                                                   Гурріс Тимур


                                                 Кара Анжеліка



                                                        Трушин Олександр



                                                  Цурган Таміла


                                                    Морозова Юлія

21.04.2020 (інтегровано з інформатикою)
Хто потребує особистого простору.  Переглядаємо відео, читаємо в підручнику с. 84-87, закріплюємо за завданнями в зошиті с.47-49.




Програмуємо свої дії по відношенню до іншої людини, не порушуючи її особистий простір.

22.04.2020 (інтегровано з фізкультурою)
Які зміни в житті звірів навесні. Переглядаємо відео урок. Читаємо в підручнику с. 88-91, переказуємо батькам, закріплюємо в зошиті с.50-51.


Розучуємо руханки за повадками звірів


23.04.2020 (інтегровано з мистецтвом)

Чому потрібно дбати про довкілля. 22 квітня відзначався Міжнародний День Землі. Читаємо в підручнику с.92-95. Передивляємо відеоурок. З підручних засобів виготовляємо вид транспорту й надсилаємо фото  в групу.



                                               Якунін Владислав                         


                                                 Субботін Денис

                                                  Цурган Таміла
                                                 Божков Володимир
                                                 Панасенко Ярослав
                                                     Гурріс Тимур


27.04.2020 (інтегровано з інформатикою)
Повторюємо правила користування Інтернетом.




ТИЖДЕНЬ УКРАЇНСЬКОЇ КАЗКИ
Яка шана книжкам. Читаємо с 103-107 в підручнику. Складаємо тижневник "Моя прочитана українська казка СЬОГОДНІ".
 На допомогу батькам


28.04.2020 (інтегровано з фіз-рою)

Які бувають форми земної поверхні. Переглядаємо відео урок "Форми земної поверхні". Читаємо в підручнику с.108-109, працюємо в зошиті с.60-63 (для заповнення контурної карти на с. 63 на форзаці підручника є карта України).

 

 
29.04.2020 (інтегровано з ТЕО)
NB
Ці завдання до кінця тижня, але не відкладаємо "у довгу шухляду", буду питати серйозно, тому даю більше часу на вивчення всіх понять і виконання практичної роботи.

Чи є в підземелля таємниці. Переглядаємо відео урок. Вивчаємо в підручнику с.110-112. Знати правила-словник (в рамочках), приклади гірських порід. Практична робота: до кінця тижня скласти мініколекцію гірських порід нашого краю, підписати, сфоторгафувати, надіслати.

 

МІНІ КОЛЕКЦІЯ  ГІРСЬКИХ ПОРІД


Петрова Анна

Якунін Владислав




Субботін Денис

 Саакян Аніта






 Балабась Маргарита

 Неволько Софія

Панасенко Ярослав


Цурган Таміла

Лагуткіна Аделіна



30.04.2020 (інтегровано з мистецтвом)
Продовжуємо вивчати гірські породи. Переглядаємо відео, згадуємо вивчене. Вчимо правила в підручнику с.110-112. Заповнюємо в зошиті с.64-65. Збираємо колекцію порід.



Переглянути відеоурок з мистецтва "Розповідь про живопис" можна у вайбері.


04.05.2020 (інтегровано з інформатикою)
ЗАХИСТ ПРАКТИЧНИХ РОБІТ "Колекція корисних копалин".
Як утворюється грунт. Читаємо (тільки) в підручнику с.114-118. Знати поняття ГРУНТ, ПЕРЕГНІЙ. Знайомимося по відео уроку з грунтом.

05.05.2020 (інтегровано з ТЕО)
Як утворюється грунт. Переглядаємо відео, вивчаємо правило про грунт, пояснюємо виділені слова на с 114-117. Виконуємо мишку (за бажанням) на с. 117.


                                                 Кара Анжеліка

                                                Лагуткіна Аделіна



                                                  Морозова Юлія


                                                Якунін Владислав
 

06.05.2020 (інтегровано з фіз-рою)



З якої ягоди намисто. с.118-121, читати, переказувати, знати правила в рамочках. Переглядаємо відеоурок.





07.05.2020 (інтегровано  з мистецтвом) 
Які турботи тварин улітку. Читаємо с.122-124. Слухаємо спів солов'я. Розучуємо веселу дитячу пісеньку "Жук".





12.05.2020 (інтегровано з ТЕО)
Готуємо проект "Хто мешкаєв пеньку?" у формі лепбуку.
Переглядаємо відео урок "Хто мешкає в пеньку?". Заповнюємо в зошиті с. 72-75.


13.05.2020 (інтегровано з фіз-рою)
На с. 126 виберіть будь-яку технологію (або свій варіант) для виготовлення сукупності представників живої природи. Можна використати приклади альбому з технологій. Разом з виготовленими тваринами пофантазувати на тему "Ранкова гімнастика та режим дня для тварин".

Дитячі проєкти на тему: ХТО МЕШКАЄ В СТАРОМУ ПЕНЬКУ

 Кара Анжеліка
Верескун Вікторія
 
 Цурган Таміла
 
                                                 Божков Володимир
                                                    Лагуткіна Аделіна

                                                     Гурріс Тимур

                                                  Саакян Аніта

                                                    Субботін Денис
                                                 Морозова Юлія
                                                Неволько Софія

                                                       Огли Аврам

14.05.2020 (інтегровано з мистецтвом)
Чому природа потребує охорони? Читаємо с. 131-132  в підручнику (до Червоної книги). Переглядаємо відео сюжет. Складаємо розповідь усно за малюнками "Ми - природолюби".


 
 

  18.05.2020 (інтегровано з інформатикою)
Де мандрує електронний лист. С.126-130, читаємо, відповідаємо на питання.

 

 

 

З НОВИМ 2021 РОКОМ!
З РІЗДВОМ ХРИСТОВИМ!

(11 січня - 24 січня 2021 року)
11.01.2021
Тема: Різноманітність рослин і тварин. Які бувають рослини.
С.127-129, читати, відпов. на питання, перказувати. Переглянути відеролік.

Відповідні сторінки в зошиті ЯДС.

12.01.2021
Тема: Як розмножуються квіткові рослини (технологія перевернутого навчання).
С.129-132, читати. Як ви можете теоретично пояснити дослід із грушами? Переглянути відеоролік. Заповнити завдання в зошиті.


 14.01.21
Тема: Які умови потрібні для розвитку рослин.
С.132-134, читати, переглянути відеоролік, за можливістю виконати досліди, заповнити зошит.


15.01.21
Тема: Як виростити нову рослину без насіння.
С.134-136, читати, вивчити правила. Переглянути відеоролік.

18.01.21
Тема: Пристосування квіткових рослин до різних умов життя.
С.137-138, читати, знати термінологію, приклади, с.66, №1,2,3 (зошит). Переглянути відеоролік.

 
 
19.01.21
Тема:  Екскурсія. Спостереження за природою взимку.
 Сласти усну розповідь про спостереження на екскурсії.
 
20.01.21
Тема: Яке значення грибів для природи.
С.141- 144, читати, розповідати  прочитане, знати термінологію. Переглянути ваідео. С.71-71, зошит.

 21.01.21
Тема: Різноманітний світ тварин.
С.144-146, читати, знати 10 груп тваринного світу. Переглянути відеорлік.


 22.01.21
Тема:Різноманітний світ тварин (закріпленн).
С.72-73 (зошит) заповнити.
 
 


Комментариев нет:

Отправить комментарий