На допомогу батькам
1. Зорово-слуховий диктант. Стор.42 впр.3.
Разом з дітьми прочитайте всі речення. Порахуйте, скільки речень у тексті. Повторіть правила письма речень (Речення починається з великої букви. Наприкінці речення ставимо крапку. Коми можете сказати дітям). А потім диктуйте: спочатку все речення від початку до кінця, а потім частинами для запису. Речення я поділю на частини, як ви маєте диктувати дітям. після запису, повільно прочитайте речення для перевірки.
Будь добрим / і чуйним до людей. Допомагай старшим. Не роби / людям зла. Поважай, шануй / матір і батька.
2. Виразне читання вірша (майже напам'ять, але з підгляданням до тексту) вірша на стор.42 "Про друга".
3. Стор.43 впр.5 Наприклад: Марійко, розв'яжи задачу.
Контрольна робота за темою
"Речення. Види речень"
1. Визнач рядок, у якому записано речення:
№ 1 З учнями садили.
№ 2 Біля школи садили.
№ 3 біля нової школи учні посадили сад.
2. Постав розділові знаку у кінці речень і спиши текст.
З чого починається кожна річка Вона бере початок з маленького джерела Біжи, джерельце, до великої красуні-ріки
3. Склади речення зі слів в запиши його:
озера, навколо, старі, верби, розрослися
4. Перебудуй розповідне речення на питальне та спонукальне. Запиши їх.
Навесні журавлі повертаються з теплих країв.
01.04.2020
С. 44, впр.1(списати), правило вчити.
Пояснення для учнів: ми знаємо розповідні, питальні і спонукальні речення (за метою висловлювання). Але всі вони бувають ОКЛИЧНИМИ (за почуттям, з яким вони вимовляються). Вправляння у вимові речень з різною інтонацією.
02.04.2020
С. 45, О. Буцень "Як приходить весна", читати, відповідати на питання, виписати окличні речення з тексту.
03.04.2020
С. 46, О.Сенатович "Березневий сніг", виразно читаємо вірш, визначаємо паузи, логічні наголоси, визначаємо головну думку, знаходимо виразні засоби.
07.04.2020
Складаємо й відновлюємо речення. С.47, впр.1, збери слова, щоб утворилися українські прислів'я. запиши їх. Спробуй пояснити їх зміст.
08.04.2020
Складаємо і відновлюємо речення. С.47, впр.2, об'єднай слова в реченні за зразком, розташуй їх так, щоб утворився текст. дай назву тексту.
09.04.2020
Складаємо й відновлюємо речення. С.47, впр.4, продовжуємо й записуємо відповіді на питання.
10.04.2020
Складаємо й відновлюємо речення. С. 48, впр. 5, (1 частина), доповнити речення словами, що підходять за змістом.
13.04.2020
Складаємо й відновлюємо речення. С.48,впр.5, (" частина), доповнити речення словами, ілюструвати текст малюнком.
Повторити правила дорожнього руху.
14.04.2020
Складаємо речення за малюнками. С.49, впр. 1, А. М'ястківський "Качечка лапата...", читання вірша напам'ять. Вміти підбирати рядки з тексту до малюнків.
(відео ролік)
15.04.2020
Прочитати українську народну казку "Івасик-Телесик". С. 50, впр. 2. Скласти й записати речення до кожного малюнка.
16.04.2020
С.50, впр. 3, розглянути малюнки, записати відповіді за запитаннями, скориставшись словами з довідки.
17.04.2020
ГОТУЄМОСЯ ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
Для цього спочатку ОБОВ'ЯЗКОВО-ОБОВ'ЯЗКОВО-ОБОВ'ЯЗКОВО переглянути відеоурок. Під час його будуть письмові завдання, тому приготувати ручку й чернетку, зупиняючи просмотр, виконати завдання з реченнями, виписавши пари головних слів із запитаннями. Саме такі завдання будуть в контрольній роботі. У вас виникнуть питання, тому ОБОВ'ЯЗКОВО спочатку передзвоніть мені або Тетяні Григорівні (ГПД), вона вам теж допоможе.
21.04.2020
22.04.2020
27.04.2020
Повторюємо правило про текст. Вивчаємо будову тексту. Переглядаємо відеоурок "Текст. Будова тексту". Виконуємо на с.52, впр. 5.
С. 44, впр.1(списати), правило вчити.
Пояснення для учнів: ми знаємо розповідні, питальні і спонукальні речення (за метою висловлювання). Але всі вони бувають ОКЛИЧНИМИ (за почуттям, з яким вони вимовляються). Вправляння у вимові речень з різною інтонацією.
02.04.2020
С. 45, О. Буцень "Як приходить весна", читати, відповідати на питання, виписати окличні речення з тексту.
03.04.2020
С. 46, О.Сенатович "Березневий сніг", виразно читаємо вірш, визначаємо паузи, логічні наголоси, визначаємо головну думку, знаходимо виразні засоби.
07.04.2020
Складаємо й відновлюємо речення. С.47, впр.1, збери слова, щоб утворилися українські прислів'я. запиши їх. Спробуй пояснити їх зміст.
08.04.2020
Складаємо і відновлюємо речення. С.47, впр.2, об'єднай слова в реченні за зразком, розташуй їх так, щоб утворився текст. дай назву тексту.
09.04.2020
Складаємо й відновлюємо речення. С.47, впр.4, продовжуємо й записуємо відповіді на питання.
10.04.2020
Складаємо й відновлюємо речення. С. 48, впр. 5, (1 частина), доповнити речення словами, що підходять за змістом.
13.04.2020
Складаємо й відновлюємо речення. С.48,впр.5, (" частина), доповнити речення словами, ілюструвати текст малюнком.
Повторити правила дорожнього руху.
14.04.2020
Складаємо речення за малюнками. С.49, впр. 1, А. М'ястківський "Качечка лапата...", читання вірша напам'ять. Вміти підбирати рядки з тексту до малюнків.
(відео ролік)
Прочитати українську народну казку "Івасик-Телесик". С. 50, впр. 2. Скласти й записати речення до кожного малюнка.
16.04.2020
С.50, впр. 3, розглянути малюнки, записати відповіді за запитаннями, скориставшись словами з довідки.
17.04.2020
ГОТУЄМОСЯ ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
Для цього спочатку ОБОВ'ЯЗКОВО-ОБОВ'ЯЗКОВО-ОБОВ'ЯЗКОВО переглянути відеоурок. Під час його будуть письмові завдання, тому приготувати ручку й чернетку, зупиняючи просмотр, виконати завдання з реченнями, виписавши пари головних слів із запитаннями. Саме такі завдання будуть в контрольній роботі. У вас виникнуть питання, тому ОБОВ'ЯЗКОВО спочатку передзвоніть мені або Тетяні Григорівні (ГПД), вона вам теж допоможе.
21.04.2020
ГОТУЄМОСЯ ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. Переглядаємо відео урок "Поширення речень за питаннями. Зв'язок слів у реченні" ДУЖЕ УВАЖНО, бо завдання з цього уроку: виписати з нього текст про Читалочку, поширюючи його за питаннями словами з довідки (вчителька вам допоможе).
22.04.2020
23.04.2020
Досліджуємо текст. Що називають текстом. Переглядаємо відеоурок. Вивчаємо правило на с. 51. Виконуємо впр.1 на с.51. Списуємо ТІЛЬКИ другу частину вправи з заголовком, який підбирають діти. (варіанти заголовків вказано в кінці вправи в синіх рамочках). Можна передивитися додатковий відеосюжет про бобрів.
Досліджуємо текст. Що називають текстом. Переглядаємо відеоурок. Вивчаємо правило на с. 51. Виконуємо впр.1 на с.51. Списуємо ТІЛЬКИ другу частину вправи з заголовком, який підбирають діти. (варіанти заголовків вказано в кінці вправи в синіх рамочках). Можна передивитися додатковий відеосюжет про бобрів.
Повторюємо правило про текст. Вивчаємо будову тексту. Переглядаємо відеоурок "Текст. Будова тексту". Виконуємо на с.52, впр. 5.
28.04.2020
Повторюємо правило про текст. Переглядаємо відео урок. Навчаємося давати заголовок тексту. Виконуємо на с.53, впр.1 (дати заголовок тексту, записати його посередині рядка, а також списати 1,2,3,4 речення, А НЕ ВЕСЬ ТЕКСТ).
29.04.2020
ПОЧИНАЄМО ГОТУВАТИСЯ ДО К/Р "УСНИЙ ПЕРЕКАЗ ТЕКСТУ" 6 травня
Добираємо заголовок до тексту. Переглянути м/ф "Дівчинка та зайці". Читаємо в підручнику текст с.53, впр.2 (перевірятиму читання, переказування), підібрати свій заголовок до всього тексту, а списати останній абзац тексту.
30.04.2020
Є таке мистецтво - театр. Шукаємо опорні слова в тексті. Вчимося складати розповідь за опорними словами. Переглядаємо відео. Вчимо правило на с. 54. Виконуємо впр. №1. Не з усіма, а вибрати з вправи 3-4 опорних слова, скласти з ними розповідь про театр і записати її.
04.05.2020
ПРОДОВЖУЄМО ГОТУВАТИСЯ ДО К/Р "УСНИЙ ПЕРЕКАЗ ТЕКСТУ"
Читаємо/слухаємо/дивимося/РОЗПОВІДАЄМО казку "Колосок". Вибираємо і виписуємо опорні слова до цієї казки з впр. №3 на с.55.
05.05.2020
Читаємо 5 разів /РОЗПОВІДАЄМО за опорними словами внизу сторінки легенду "Цвіркун" с. 56, впр.5. Нічого писати не треба.
06.05.2020
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА З ПЕРЕВІРКИ УСНОГО ПЕРЕКАЗУ
рекомендації щодо перевірки усного переказу тексту
07.05.2020
Знаходимо в тексті основну думку. Спочатку переглядаємо відеоурок. Читаємо виразно вірш с. 57, впр.1. Вивчаємо правило про основну думку тексту (головне у вірші - без знань і навчання мрії людини здійснитися не можуть). Зверніть увагу! Основна думка тексту та мета тексту - це одне й те саме.
08.05.2020
С.57-58, впр. 2(не списувати, тільки в зашиті записати два заголовки: один за темою, другий за основною думкою тексту). С.58-59, впр.3 (читати 5 разів, відповідати на питання до тексту).
12.05.2020
Відновлюємо текст. Робота з деформованим текстом, с. 60, впр. 1. Повторюємо правило про будову тексту. Працюємо з тренажером "Працюємо дистанційно з деформованим текстом" .
Знаходимо в тексті основну думку. Спочатку переглядаємо відеоурок. Читаємо виразно вірш с. 57, впр.1. Вивчаємо правило про основну думку тексту (головне у вірші - без знань і навчання мрії людини здійснитися не можуть). Зверніть увагу! Основна думка тексту та мета тексту - це одне й те саме.
08.05.2020
С.57-58, впр. 2(не списувати, тільки в зашиті записати два заголовки: один за темою, другий за основною думкою тексту). С.58-59, впр.3 (читати 5 разів, відповідати на питання до тексту).
12.05.2020
Відновлюємо текст. Робота з деформованим текстом, с. 60, впр. 1. Повторюємо правило про будову тексту. Працюємо з тренажером "Працюємо дистанційно з деформованим текстом" .
13.05.2020
Читаємо старанно й вдумливо текст на с. 62 "Волошка синьоока". Розгадуємо загадки про квіти. Знайомимося з польовою волошкою. Поділяємо текст на частини. Працюємо над діалогом в тексті, відтворюємо його.
14.05.2020
Прекрасне навколо нас. Дізнаємося, якими бувають тексти. С.66, правило про текст-опис. Дивимося відео урок "Текст-опис". С.66, впр.2(читати, усно відповідати на питання с.67, списати тільки перший абзац з вправи).
15.05.2020
Діагностична робота. Аудіювання тексту "Жайворонок і Сонечко"
18.05.2020
Дізнаємось, якими бувають тексти. Переглядаємо відео урок "Текст - розповідь". Вчимо правило на с.66. Читаємо текст на с.67, впр. 3. Виконуємо усні завдання до вправи на с.68. Виписати з тексту речення, в якому виражена основна думка твору.
19.05.2020
Діагностична робота з укр. мови. Списування.
с. 79, впр. 5. Списати текст.
20.05.2020
Навчаємося переказувати текст за поданим планом. С. 70, впр.1, тільки читати не менше 5 разів і переказувати за планом внизу сторінки усно.
З НОВИМ РОКОМ!
З РІЗДВОМ ХРИСТОВИМ!
(11 січня - 24 січня)
11.01.2021
Повторюємо вивчене з мови.
Тема: Перевіряю написання ненаголошених [е], [и] в коренях слів за словником.
С.76-77, впр. 1,2,3 (усно), впр. 5 (письмово). Вивчити правило на с.77.
Повторюємо вивчене з читання.
Тема: Як не любити свій край.
С. 80-81. Що ти знаєш про нашу столицю? Вірш Олекси Палійчука "Київ". Завдання для чомучок: пояснити знак, розміщений на сторінці біля вірша. Що він означає?
12.01.2021
12.01.2021
Українська мова
Тема: Дізнаюсь більше про іменники. Розрізняю іменники - назви істот і неістот.
С.78-79, ознайомитися і вивчити правило, переглянути відеоролік, впр. 2.
Читання
Тема: Як не любити свій край.
С.82, вірш Дарини Телкової "Героям", виразне читання, часткова робота над текстом, перегляд відеороліка.
13.01.21
Українська мова
Тема: Розрізняю власні і загальні назви.
С. 80, впр. 1,2 (усно0, правило вивчити. Впр. 4 (письмово) Переглянути відеоролік.
Читання
С.82 вірш "Воїнові, який захищає Вітчизну" М.Малолітко. Виразне читання вірша.
14.01.21
Українська мова
Тема: Записую власні назви з великої букви.
Переглянути відеоролік (обов'язково). С.81, впр.5 (письм.)
Читання
Тема: Як не любити свій край.
С.83-84. О. Кротюк "Наші скарби" (Музей просто неба), читати, відповідати на питання. Переглянути відеоролік.
15.01.21
Українська мова
Тема: Розпізнаю іменники, які утворилися від прикметників.
С. 83-84, впр. 1(усно), впр. 2 (письмово). Переглянути відеоролік.
Читання
Тема: Вчимося слухати і розуміти текст.
С.85-86, читати, знати про умови життя поета Т.Шевченка. Переглянути відеоролік.
18.01.21
Українська мова
Тема: Розпізнаю іменники, які утворилися від дієслів.
С.85, впр. 10 (письмово), впр. 5( усно). Готуємося до контрольного списування.
Читання
Тема: Наталка Поклад "Гарно жити у селі..."
С.87, виразне читання вірша. Дізнатися про назву свого міста, селища.
19.01.21
Українська мова
Тема: Діагностична робота. Списування тексту з написанням власних і загальних назв іменників.
20.01.21
Українська мова
Тема: Визначаю рід іменників.
С.86, вправа 2, вивчити правило.
Читання
Тема: Микола Вінграновський "Сама собою річка ця тече...."
С.88, читання вірша виразне. Перегляд відеороліка про річку Берду.
21.01.21
Українська мова
Тема: Закріплюємо вивчене.
С.86, вправа 4, виписати виділені іменники за родами в 3 стовпчики. Переглянути відеоролік.
Читання
Тема: Наталя Олійник "Гончарики з Опішного"
С. 88-89, точний переказ 3-го абзацу тексту. Переглінути відеоролік.
22.01.21
Українська мова
Тема: Змінюю іменники за чмслами.
С. 88-89, правило вивчити, впр. 2. Переглянути відеоролік.
Читання
Тема: Діагностична робота з теми"Як не любити свій край!"
С. 91 , відповіді на питання.





Комментариев нет:
Отправить комментарий